Nelayan Tertangkap Ikan ANEH Ada Tato Bergambar Di Kulit, Apa Maksudnya MENGEJUTKAN Ramai !!!

| July 6, 2017 | 0 Comments

Nelayan Tertangkap Ikan ANEH Ada Tato Bergambar Di Kulit, Apa Maksudnya MENGEJUTKAN Ramai !!! | Nelayan dari provinsi Lopez Jaena di Mindanau, Filipina ini pergi ke laut untuk menangkap ikan, pada hari itu dia berjaya menangkap dua ekor ikan yang sama jenis dan bersaiz besar. Pada mulanya dia tidak menyedari bahawa ada sesuatu yang ganjil pada kulit salah satu dari ikan tersebut.

Setelah tiba di pengkalan jeti, nelayan ini membawa naik ke pelantar untuk dimasukkan kedalam tong ais, bermula dari sinilah nelayan tersebut menyedari bahawa hasil tangkapannya ada benda aneh. Ikan tersebut mempunyai tato bergambar aneh pada kulit tubuh ikan tersebut.

Penemuan ganjil lagi aneh itu mendapat perhatian ramai yang mengganggap maksud tato tersebut merupakan pesanan atau pemberitahuan dari makhluk laut. Terdapat juga anggapan mengatakan mungkin ada orang yang menangkap ikan tersebut lalu membuat tato kemudian melepaskan ikan tersebut ke dalam laut semula.

Ada juga rumusan dari pihak tertentu mendakwa ikan tersebut terlekat sesuatu pada kulitnya seperti t-shirt yang mempunyai corak lukisan dalam masa agak lama hingga corak tersebut melekat pada kulit ikan itu. Namun bermacam rumusan dibuat sehingga kini masih lagi belum menemui punca sebenar.

Lihat Video berikut :

P.S. 1 – Inilah Cara Bersihkan Rumah Suri Rumah Kena Tahu, Tak Payah Pakai Pencuci Mahal Dah. Jimat Duit !!!
P.S. 2 – Ustaz Ini Berani Bongkar Wajah Yakjuj & Makjuj Yang Selama Ini Dirahsiakan Amerika !!!
P.S. 3 – Kisah Jin Islam Dedah Rahsia Segitiga Bermuda..Memang MEREMANG BULU ROMA !!!
P.S. 4 – Selalu Nampak ‘Ulat’ Ni Terbang Di Mata Anda? Inilah Penjelasan Kejadiannya Yang Ramai Tak Tahu !!!
P.S. 5 – ”PERHATIAN” Para Ibu JANGAN PANASKAN Semula 10 Jenis Masakan Ini, Anda Lihat lah Sendiri Akibatnya !!!

Tags: , , , , ,

Category: Pelik

About the Author ()

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *